Książka Polski hip-hop bez Internetu 1983–2003 jest skierowana do indywidualności otwartych na wiedzę bez cenzury opartą na faktach, dzięki którym czytelnik dowie się, że kultura hip-hop w Polsce narodziła się w 1983 roku, a przez kolejne 20 lat w niewirtualnym jeszcze wówczas polskim środowisku hip-hop powstały cztery różne generacje tej subkultury: generacja pierwsza (1983-1988), generacja druga (1989-1993), generacja trzecia (1994-1997) i generacja czwarta (1998-2003), wraz z którą zaczęły powstawać pierwsze polskie czasopisma o tematyce hip-hop oraz polskie komercyjne środowisko rap (nie hip-hop), które kosztem nieświadomości społeczeństwa stworzyły błędne synonimy terminów „hip-hop i „rap wykorzystując i promując je jako ten sam termin co sprawiło, że powstała wówczas medialna historyjka mówiącą, że kultura hip-hop w Polsce narodziła się za sprawą polskich komercyjnych raperów w drugiej połowie lat 90., co jest totalnym nieporozumieniem rozpowszechnianym przez media do chwili obecnej. Autorzy książki – Sadi i Graff nalężący do pionierskiej, pierwszej generacji kultury hip-hop w Polsce, którzy w polskim analogowym hip-hopie byli od początku do końca – obalają te dziennikarskie fantazje. Treść książki udowadnia dając do zrozumienia czytelnikowi, że historia kultury hip-hop w Polsce jako subkultury (The Culture), a historia polskiego muzycznego rap showbiznesu jako komercyjnego produktu na sprzedaż błędnie określanego przez media jako hip-hop to dwie różne historie mające swój początek w dwóch różnych dekadach. W poszczególnych rozdziałach książki chronologicznie została opisana fundamentalna część historii kultury hip-hop w Polsce jako całości obejmując narodziny wszystkich czterech podstawowych form artystycznych kultury hip-hop na polskim podwórku, takich jak: breaking, graffiti, DJ-ing i rap, które od 1983 roku były tworzone i rozpowszechniane przez wielu pionierów, o których mowa w książce. Treść książki uzmysławia czytelnikowi z perspektywy wielu dekad jak oryginalny i niezależny w czasach bez Internetu był polski hip-hop jako subkultura, która wówczas propagowała idee peace, unity, respect and having fun dając możliwość integracji w tym środowisku. Sadi i Graff wyjaśniają znaczenie takich terminów jak old school, new school i school, a także znaczenie hip-hopu jako subkultury, opisują jego idee oraz ponadczasowe wartości z tym związane, skłaniając czytelnika do wielu refleksji, co pozwala wielu osobom chermetycznie zamkniętym w dezinformacjach pochodzących z komercyjnych żródeł wyjść z obszaru podgrzewanych przez wiele lat stereotypów dotyczących tej kultury. Autorzy książki konstruktywnie podważają i bezdyskusyjnie sprowadzają do poziomu mniej niż zero wiarygodność prestiżowych nagród Złoty Popkiller przyznanych Bognie Świątkowskiej za jej wkład w zapoczątkowanie kultury hip-hop w Polsce oraz za wpływ Bogny na pojawienie się pionierów kultury hip-hop w Polsce (źródło: Popkiller), oraz Kazikowi Staszewskiemu za jego wkład w tworzenie kultury hip-hop w Polsce (źródło: CGM), którzy nie mieli żadnego wkładu w zapoczątkowanie tej subkultury w Polsce i pojawienie się jej polskich pionierów, ponieważ w momencie narodzin kultury hip-hop w Polsce i pojawienia się pionierów hip-hopu jako subkultury, Bogna i Kazik nie istnieli w tym środowisku, bo nie było tam miejsca dla hip-hopowych statystów, którzy w obecnej dobie określają siebie nie jako b-boys i b-girls, grafficiarze, didżeje i raperzy i inni świadomie reprezentujący hip-hop jako uliczną subkulturę, ale jako wirtualni kreatorzy, animatorzy i reżyserzy popkulturowych schematów, gdzie priorytetem są lajki, kliknięcia dzwonka i gdzie każdy może być hip-hop. Czy napewno? Szczerość i wiarygodność przekazanych informacji, autorska, tematyczna dawka subkulturowej wiedzy, której większość dziennikarzy nie posiada oraz fakty bez cenzury, których nie znajdziemy na plotkarskich popkulturowych stronach internetowych o hip-hopowym zabarwieniu sprawiają, że książkę czyta się tak, jakby siedziało się ze starszym ziomkiem przy zimnym piwku i słuchało jak to kiedyś było z tym hip-hopem w Polsce.
Nr produktu: 7812891
:
Producent
:
Kolekcja
:
Przedział wiekowy
:
Płeć
:
Marka
:
Nazwa przedmiotu
:
Licencja
:
Licencja Lego
:
Rozmiar
:
Kolor łóżeczka
:
Materiał zewnętrzny
:
Permanent
:
Buty
:
Aparat foto (mpix)
:
Bateria
:
Rodzaj baterii
:
Bielizna
:
Cechy fotelika
:
Cechy leżaczka
:
Cechy piórnika
:
Cechy plecaka
:
Cechy wózka
:
błędny
:
Czas pracy na akumulatorze
:
Czas trwania
:
Czy produkt wysyłany losowo?
:
Czytnik kart?
:
Autor
:
Długość wkładki
:
Długość wkładki (cm)
:
Dotykowy ekran
:
Dubbing polski
:
Format
:
Format dźwięku
:
Format pliku
:
Format video
:
Gatunek
:
GPS
:
Gramatura (g)
:
Liczba graczy
:
Liczba klocków
:
Liczba kół
:
Liczba nośników
:
Liczba sztuk w opakowaniu
:
Ilustrator
:
Jakość zapisu video
:
Jeans Fit
:
Język
:
Karta graficzna
:
Karta pamięci
:
Klasyfikacja ADAC
:
Klasyfikacja PEGI
:
Koła wózka
:
Lampa
:
Lektor
:
Lektor język
:
Lektor (tak/nie)
:
Liczba kartek
:
Liczba rdzeni
:
Materiały dodatkowe
:
Modem
:
Napisy
:
Nuta zapachowa - On
:
Nuta zapachowa - Ona
:
Obsada
:
Okrycia
:
Oprawa
:
Liczba stron
:
Pamięć RAM (GB)
:
Pamięć wewnętrzna
:
Permanent
:
Platforma
:
:
:
:
:
Zwiększona wytrzymałość
:
Zoom optyczny kamery
:
Zoom optyczny aparatu
:
Zoom cyfrowy
:
Zdjęcia 3D
:
Zdalnie sterowany
:
Zawartość pudełka
:
Wzór, aplikacja, motyw
:
Wysokość buta
:
Wymiary
:
Wymiary materaca
:
Wymiary łóżeczka
:
Wymagania sprzętowe
:
Wykonawca
:
Wyjście HDMI
:
Wydawnictwo
:
Wydanie
:
Wstrząsoodporność
:
Wodoodporność
:
WIFI
:
Wielkość ekranu
:
Wersja językowa
:
Wejście słuchawkowe
:
Wariant
:
Tytuł oryginalny
:
Typ nośnika - elektronika
:
Typ matrycy
:
Typ ekspresu
:
Typ dysku twardego
:
Transmisja danych
:
Tracklista
:
Tłumacz
:
Tematyka/Przeznaczenie
:
Technologia ekranu
:
System operacyjny
:
Sukienki
:
Stroje kąpielowe
:
Stabilizator obrazu
:
Sposób zapięcia
:
Skarpety/Rajstopy
:
Skala
:
Seria
:
Ruchomy ekran LCD
:
Rozmiary konceptu
:
Rozmiar ramy
:
Rozmiar pieluch
:
Rozmiar koła
:
Rozdzielczość ekranu - komputery
:
Rozdzielczość
:
Rok wydania
:
Rodzaj zeszytu
:
Rodzaj zabezpieczenia
:
Rodzaj termometru
:
Rodzaj ramy
:
Rodzaj pieluch
:
Rodzaj perfum - Ona
:
Rodzaj perfum - On
:
Rodzaj nośnika
:
Rodzaj napędu
:
Rodzaj materiału
:
Rodzaj laktatora
:
Rodzaj krzesełka
:
Rodzaj kredek
:
Rodzaj kredek
:
Rodzaj kosmetyków
:
Rodzaj koła
:
Rodzaj farb
:
Rodzaj ekspresu
:
Rodzaj bloku
:
Reżyser
:
Puzzle temat
:
Liczba puzzli
:
Przekątna ekranu
:
Przebranie postać
:
Projektor
:
Procesor
:
Postać z gry
:
Postać pluszaka
:
Pojemność (ml)
:
Pojemność dysku twardego (GB)
:
Przedział wagowy
:
Opis bezpieczeństwa
:
Maks. ciężar dziecka (kg)
:
Temat puzzli
:
Moc (W)
:
Polski hip-hop bez Internetu
Podsumowanie recenzji
Jeszcze nikt nie dodał recenzji tego produktu